İnternet Explorer Denetleyici

10 Aralık 2007 Pazartesi

Sevgili Arkadaşlar Bildiğiniz gibi internet explorer giriş sayfası internetten gelen bazı virüsler nedeni ile kilitlenip kalıyor ve explorer özelliklerinden değiştirilmiyor...Bu çoğu kişinin başına gelmektedir...böyle durumlar için internetten bu konu ile ilgili program indireceksiniz tabi bu programların çoğu çalışmamaktadır...regedit ayarlarını bilen biri bu kilitlenme olayının çözümünüde bilir sanıyorum...ama bilmeyenler için regedit ayarları çok tehlikeli olabiliyor...bu vereceğim program tamamen bana ait olup bu sorunu çözmektedir...1 hafta üzerinde çalıştım ve bu sorunu çözdüm...şimdiye kadar çoğu bilgisayarda işe yaradı umarım sizinde işinize yarar .. saygılarımla

NOT : Bu program bana aittir..Benzerleri internette olduğu için çalıntı zannetmeyin..kaynak kodları paylaşıma açık değildir...destekyen işletim sistemleri : Windows me 2000-Windows XP Home ve Xp Professional...


http://rapidshare.com/files/70321818/Kilitlenen_Giris_Sayfas__305__Denetleyici_3.05.rar.html


Alıntı dır.. Sabote CSK BY electro Saygılar

0 yorum: