Search Earn ( Kesinlikle Tavsiye Ederim )

12 Nisan 2008 Cumartesi

Arkadaşlar bu anlatacağım sistem NTV ye bile haber oldu. Türkiye'deki üyelere bugüne kadar toplam 1.6 milyon ytl ( 1.4 milyon dolar ) para aktarımı yapmış bugüne kadar.

Kısaca Üye olup sitesindeki toolbarı indirip kuruyorsunuz ve toolbarda reklam yayınlıyorlar, her bir reklama tıkladığınızda 0.25 dolar kazandırıyor. Ayrıca toolbar ile yaptığınız her arama için para kazanıyorsunuz.

Sitenin türkçe dili ve türkçe desteğide var. NTVde cikmis ben de gormustum ilgimi de biraz cekti ben de deneyim dedim.

Elbetki ayda milyarlarca lira kazandırmıyor, benim toplam 9 alt üye ile bu ayki kazancım 156 dolar ve en güzel tarafı ise paranızı her ayın 3 ünde banka hesabınıza yatırıyorlar. Hiçbir kesinti olmadan ve ytl olarak.

Link :

http://www.search-earn.com/Vagabondemre

0 yorum: