Acı Dolu Damar Msn Nickleri

31 Mart 2008 Pazartesi

*cehennemde yaşadığım için cennet hakkım
*çok sima tanıdım yüzlerini aklıma kazıdım adı anıldığında dostum dedim adım anıldığında tanımam dedi
*beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım. .!!!
*benim aşka dair grafiğimde çizgiler hep kırıktı sevdiler ve en sonunda filmi aynı yere getirdiler beni bu zamana kadar çok üzdüler
*patakla ruhumun karamsar çocuklarını al ellerinden şekerli elmalarını...
*sil adımı baştan yaz kalbine baş harfi büyük olsun yeniden küfr et geçmişe hadım ettik olmadı BEN SUYUN OLDUM BARDAK DOLMADI.
*HAYATA ANLAMSIZ GÖZLERLE BAKMA ŞAŞI YÜZ PİSKOPATTAN BİRİNİN AÇIK KAŞI
*tanrının elinden yazılan mektubum ben
*içimi kemiren her fare için bi kapan yarattım
*yokluğun ki ZORAKİ BİR ÖLÜMDÜ
*HAYAT KIZGIN BOĞA BEN KIRMIZI PELERİNİM.!!!!
*ben bütündüm yarımı sevgilimde bırakıp yarımı sokağa attım.....
*bilmecelere ısınamadım hele de senle ilgiliyse sevemedim sualleri cevaplarım yetersiz kaldı
*korkusuzluk sahipleri neden kemer arkasında silah taşır????
*telefon çaldı ne yazık ki ii niyetlerimi meşgula verdim
*BANA BENDEN BAŞKA DOST VARSA BİLMEM LAZIM.
*RAHATÇA SARF EDİLEN YALANLARA GÜVENSE PROBLEM ALINACAK EN BASİT ÖNLEM PARANOYAK BİR DENKLEM.
*gözyaşlarımda boğulacaksın!!!!!!
*benim kalemi bi kişi yıktı kalemimi kırdı sözlüğümde sevgiliydi anlamı....
*insanlık yatak döşek arkadaşlık zaten ölmüşş
*gamsızlığımın nedeni belki buydu_ÇOK MASAL ANLATILDI.

0 yorum: