Karizmatik msn nickleri

28 Mart 2008 Cuma

sandımki aşkımız bir ömür boyunca meğer bu bi oyunmuş kolay oynanan beni sewdiğin varya o bile yalan.

Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina, asta öldür beni NOLUR!

deli oldum al beni aklım gibi hadi

Beni sana hapsetti gönlüm ,Bakışındı gülüşündü ölüm

sen ağlama kirpiklerin ıslanır,bırak ben ağlim ki belki deli gönül uslanır!...

*Bazı parazitler bağırsakta yaşar. . .Bağırmasakta.

*Zil çaldı mı? Hayır zil masum.

''Nasıl Değdi Ellerin Onun Ellerine ?GiT! Bir Daha Dönme Geri,İstemem Bundan BöyLe Ellerini..Git...''

Git..Bir daha Dönme Geri,İstemem Bundan Gayri Ellerini ! Git Yollar Snn olsun! Yıllar benim! BıRaK BeNi !!!

Boşwer,Hep aynı MasaL 'Hayat ve BeN' İşte O kdr

Ne Kaldı Geriye Ztn Bir sürü Boş HaTıRa..Yaşamak DeiL ki Bu GörüntüLer VaR AdeTa!!

UNUTMAYA ÇALIŞMAK NE KÖTÜ KADERMİŞ,YALNIZLIĞA ALIŞMAK KALBİ MÜHÜRLEMEKTİR!!!AğLaMa KaLBiM BüYüDüN ArtıK...

İtiraf EttiM KendiMe; Seviyormuşum MeĞeR Diye..Sonra GüLdÜm HaliMe ÇoCuK MuSuN KıZıM sen die

söylüorum yeminle yine sana dönmeyeceğim..

aşka gönül vermem aşka inanmam yıllarca boş yere ağlayıp yanmam..

aşk böyle bir duyguysa sonu hep ayrılıksa gün gelip uçacaksa olsun varsın ben sana güveniyorum

nasıl dayanır yüreğim seni onla görmeye nasıl deydi ellerin onun ellerine

yok işte yok herşey yalan sözler yalan gözler yalan

yaşamlar laçka olsada ölümler karizmatik

beni böyle bırakıp gecelerce ağlatıp esir etmek karanlığa!! suç değilmi..

sanane benim çektiğim acılardan daha ne alabilirsinki bu canımdan açtığın yaraları saramadım saracak birini henüz bulamadım...

ewt yaptım pişman diilim herkes daha ii sini ister

ßeni seven sever, sevmeyen s.ktir olup gider benim dünyam her türLü döner....

Ooofff n yaptm bn sna, nicin boguosn Yalan A$kınla..Can yakmaksa, yaktin iste.. İntikamsa, aldin iste..Bitirmekse tükendim biLe

Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßen'de, €ttiğin T€K cümle ile..!

A$k'La SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak...!

A$k Yarı yoLda kaLdı N€yL€yim ?! Korkmuorum ߀n ßuyum, ßöyL€yiM !!!

"...hem gidenedir bu şiir hem gelecek olana o da biraz oyalanır gider nasıl olsa..." Y. Erdoğan

Sensiz ne kadar bensizim kimse biLmior !! Alıp başımı gitsem diorum, gittiğim her yerde hasretin terketmior ..

En GÜzel Sevgİ Ne Deseler AŞk Dİyebİlİr Mİsİn?
Sen Bİrİnİ Sevdİn Mİ Deseler Benİ SÖyleyebİlİr Mİsn?
Onu Unuttun Mu Deseler Hayir Dİyebİlİr Mİsİn?
YaŞamak Çok GÜzel Deseler Onsuz Anlamsiz Dİyebİlİr Mİsİn?
İlk GÖrdÜĞÜm Yerde Beklİyorum Desem KoŞup Gelİr Mİsİn???

..нαηgι кαℓß ѕηι ßηιмкι кα∂αя ѕєω∂ι ؟

ölümün olur senin uzaklardan gidişin ne olur inan bana seni ölümüne sevmiştim..

ne olmuş seni sevdiysem bak yeniden doğdum ben ...

aCı zamanla geçer....

köprüde ayı dayı yoktur cellat kazanır!

Özlemek güzeldir özleniyosa insan .... Ama ben özlemiyorum acı çekiyorum..

ßulutlar bile biliyor yaşadıklarımızı.. Onlar bile aqlıyor halimize...

Yalan söleme yalanım olursun oyun oynama oyuncağım olursun ...

Nazarlardan korusun tanrı bizi incitmesin eller yüreğimizi...

ßoşuna sevmişim seni değmezmiş sana ....

yA değerimi bilseydin yada değerin kaybolmadan gelseydin...

GeCELER bensiz olmaz bedenim aşksız kalmaz!

ßαηα уαяıηıη gєтιяє¢єğι кιşι ѕєη ∂єğιℓѕєη єğєя,уяη σℓмαѕıη вgη вαηα уєтєя...!!

яυнυм вєηι тєякєттι уαηℓızıм....

ßU DünyaDa KonuKsuN ßu DünYaDaN KopUksuN

AKILLI OLUP DÜNYANIN KAHRINI ÇEKECEGİNE DELİ OL!! DÜNYA SENİN KAHRINI ÇEKSİN....

Ölümü Özledim Anne Yaşamak İsterken Delice.

Senin Eserin Benim

Kaderimse Çekerim,Çilemse Güler Geçerim.

KıZ DeDiĞiN İsTaNbUl GiBi OlMaLı;FeTiHi ZoR, FaTiHi TeK OlMaLı

Sevgini taşımak değil,hasretini çekmek zor.Gülmeyi unutmak değil,Ağlamaya alışmak değil,Ölmekte değil,Özleyipte görmemek zor....

sevgılım senın yuzunden acıldı kalbımde yara eskıden turp gıbıydım sımdı dondum hıyara...

-кαяє ρяιzмα üçgєη αѕкıη∂αη σℓ∂υм ∂öятgєη ησℓυя ѕєνgıℓıм ѕєη∂є вıяαz ѕєкıℓℓєη

-öηємℓı σℓαη вıя ѕєνgıℓı υgяυηα öℓмєк ∂єgıℓ υgяυηα öℓє¢єк вιя ѕєνgıℓı вυℓмαктıя

-ĤÁŶÁŤ ßÚŶŚÁ üŚŤü ĶÁĹŚıŃ

-ѕєνιℓєηℓєя ѕєνмєηιη ∂єgєяıηı вıℓѕєу∂ı ѕєνєηℓєя вυ кα∂αя α¢ı çєкмєz∂ι

-geclıgıne guvenip erken derken belkı elveda bıle dıyemezsın gıderken

-SaHiLe oTuRmUs DeNiZe bAkAn sIgArAyI TuTuP TeRs yAkAn YaKaSıZ GoMlEgE kırAvAt TaKaN BiR AsIk gOrUrSeN bEnİ HaTıRlA

-Bütün alemın derdı ben olmusum demek kı zamanında ıı koymusum

-Serefsızlerın serefsızce yasadıgı su dunyada sende serefsızce yasıyosan adılıgıne boncuk takta nazar degmesın

-Seni sordum sokak lambalarına; bekleme boşa gelmez dediler.Boynumu büküpte baktım onlara, halime bakıp zavallı dediler.

-Her gün sevda cekipte gülünmuyor degil mi? Bir güzelden baskası sevilmiyor degil mi? Hani bensiz olurdun, olunmuyor değil mi

-....çσк ѕєν∂ιğιм вιя уαℓαη∂ıη....

-....hayal gozlum....

-hani birbirimizi ölene kadar sevecektık noldu sevgılım ölen kim???

-ne sana acırım ne kendime sadece birtek kişiye acırım o da yerime geçecek insana

-Eskiden Karanlıktan Korkar Yağmurdan Ürperirdim Şimdi Karanlıklar Sırdaşım Yağmurlar Göz Yaşım OLDU!...


Yukarıda bir kaç güzel msn nickleri var, hepside gerçekten güzel ve hoş.Bunlar gibi daha yüzlerce msn nickleri; Msn Şekilleri ve Msn Nickleri sitesinde mevcut.Ayrıca beğendiğiniz msn nickleri buraya tıklayarak açılan sayfada bulunan kodlar yardımıyla daha karizmatik daha havalı bir şekilde yazabilirsiniz, Hem msn nickiniz karizmak olur hem kendiniz :)

0 yorum: