BEDAVA LİG TV DERLEDİM TOPARLADIM

23 Mart 2008 Pazar

Sadece 6 adımda Lig TV izlemek istermisiniz???Konuyu derledim toparladım ve size sunuyorum:1-)http://download.chip.eu/tr/download_tr_140632.html adresinden sopcast adlı programı indiriyoruz...2-)Programı kuruyoruz...3-)(En önemli kısım)Daha sonra Ağ Bağlantılarıma sağ tıklayıp özellikler...Daha sonra Yerel Ağ Bağlantısı adlı yere sağ tıklayıp özellikler diyoruz ve orda Yapılandır diye bir seçenek var...Oranın altından İnternet İletişim Kuralları seçeneğine geliyoruz..Alt tarafta ''Aşağıdaki DNS sunucu adreslerini kullan yazıyor...Oranın başındaki yuvarlağa tıklayıp Yeğlenen DNS sunucusu:4.2.2.1Diğer DNS Sunucusu:4.2.2.2diye yazıyoruz ve tamama tıklıyoruz4-)Ve şimdi programımıza Login oluyoruz...5-)Sopcast'a Login olduktan sonra(Reklam olmasın)http://www.p2pstation.net/liveschedules.html adresinden maç saatinden 10-15 dk önce bu linke giriyoruz ve birde ne görelim izlemek istediğimiz maç linki orda:D oraya tıklıyoruz ve sopcastda bir ekran çıkıyor karşınıza..alt tarafda yeşil çizgi 65'i geçtikten sonra maçı izleyebilirsiniz...6-)İyi seyirler...

0 yorum: