Ayrılıkla ilgili Msn Nickler

31 Mart 2008 Pazartesi

Basini Gogsume Yasladigin Zaman Tek Dusmanim Akip Giden Zamandir.

Dun Yine Yapayalniz, Dolastim Yollarda...yagmurlarin Islattigi, Bombos Sokaklarda.gozlerimde Yas, Kalbimde Sizi, Unutmadim Seni, Unutamadim, Unutamadim, Ne Olur Anla Beni...

Hayatindaki Uzuntuler Kumsaldaki Ayak Izleri Kadar Gecici Mutluluklarsa Mermere Kazinan Yazilar Kadar Kalici Olsun.

Senin Icin Uzaktan Sevmeyi,bakmadan Gormeyi,dokunmadan,hissetmeyi,duymadan Dinlemeyi,goz Yaslarimla Gulmeyi Ve Kavusmak Icin Sabretmeyi Ogrendim Ama Sensizlige Asla...

Bir Bakisin Manasi, Hic Bir Lisanda Yoktur, Bir Bakis Bazen Sifa, Bazen Zehirli Bir Oktur, Bir Bakis Bir Asiga Neler Neler Anlatir, Bir Bakis Bir Asigi Senelerce Aglatir...

Unutma! Nasil Sensizligi Ben Yaratmadimsa Tadacagin Bensizlikte Benim Eserim Olmayacak.....

Kenardan Ben Geceyim Yol Senin Olsun Ben Zehir Iceyim Su Senin Olsun Bi Sevgili Bulmussun Hayirli Olsun Bi Tane De Benim Var Haberin Olsun.

Fizik Ile Buldum, Kimya Ile Cozdum, Edebiyat Ile Soyluyorum, Seni Cok Seviyorum

Gulu Oylesine Sevmelisin Ki Soranlara Dikeni Yok Diyebilmelisin.

Bir Insan Olunce Unutulmaz, Unutulunca Olur!

Senii Sevdigim Kadar Yasasaydim,oulsuz Olurdum.... Sen Hala Sonsuzludun Yuzunde Bir Damla Gozyasisin..

Firlatmistim Kalbimi Uzaga,en Uzaga.denk Gelirde Rastlar Diye Bir Yildiza...yanilip Susturdum,agrimin Cagrisini,cagrimin Kohnemis Agrisini.....

Oysa Kim Bilir Ki ,yanagimda Yanginlardan Cok Once O Yarin Biraktigi Opus Izi Var... Yuregimde Anilardan Kalan Bin Dus Izi Var.....

Kanmadim Aynalara Sana Kandigim Kadar.icimde Bir Bosluk Sana Yandigim Kadar..

Bir Cift Ela Goz Yuzunden Icimde Bir Sonbahar Aciyor Oyle Aciyor Ki, Acilar Acisiz Kaliyor, Mevsimler Ustume Devriliyor,kislar Kissiz Kaliyor....

Pasli Bir Yanlizlikti Avuclarimda.....ardimda Bir Yurek Yuku Ruzgar...ne Zaman Sevmeye Koyulsam,dogrulup Cogaldi Ayriliklar.

0 yorum: